avon

Culottes..

Spodnie, ktore w tym sezonie i nadchodzacym wiosenno-letnim, sa mega modne, sieciowki oferuja niezliczona ilosc tych spodni w kazdym kolorze.


Lacza one w sobie zalety spodnicy i spodni..idealnie sie sprawdzaja zarowno w stylizacjach dziennych jak i wieczorowych.
Cecha charakterystyczna tych spodni jest dlugosc za kolano i dosc szeroka nogawka..niestety nie pasuja one wszystkim, skracaja nogi, wiec pozwolic sobie moga na nie osoby wysokie ( zyrafa taka jak ja bedzie w sam raz)
Jesli jednak nie grzeszysz cm, mozesz sobie pozwolic na tego typu spodnie wystarczy zestawic je z wysokimi obcasami!!! Sa one ciekawa alternatywa dla spodnic i na pewno wygodniejsze.
Ciekawie wygladaja spodnie cullote z wysokim stanem polaczone z krotkim topem, oczywiscie potrzebny do tego jest mega plaski brzuszek :)
Mnie osobiscie bardzo sie te spodnie podobaja, zarowno w wersji eleganckiej jak i sportowej zestawione ze sneakersami.

Na wyprzedazy wylowilam dzinsowe cullote z wysokim stanem i widocznym zamkiem..zestawilam z botkami obcas 12cm i ramoneska.








Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl
CULOTTES / STRADIVARIUS
SHOES / BERSHKA
TOP / BENETTON
JACKET / TUTAJ / HERE

Macie w swojej szafie spodnie culotte, czy raczej odpuszczacie ta mode ?


buziaki
xoxo


24 komentarze:

  1. Le culottes sono sempre una buona scelta. A me piacciono un sacco, sia in estate che in inverno. Bello questo outfit Asia! Un bacio e buona domenica,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Bloglovin of Eniwhere Fashion

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna kurteczka :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalnie, podoba mi się!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie się prezentują te spodnie, ciekawe zestawienie

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie są bardzo oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ah ta moda ! Nigdy jej do końca nie zrozumiem. Pięknie outfit ale te spodnie to jednak zupełnie nie w moim stylu. Pamiętam jak byłam mała i chodziłam w takich portkach haha :)


    KAPCIUSZEK

    OdpowiedzUsuń
  7. I love culottes!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2016/01/love.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com
    NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  9. ja raczej odpuszczam.. z racji tego ze jestem niska :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszędzie je ostatnio widuję, a jednak ciągle mi się ie podobają. :-) Oprę się tej modzie! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow...it look super amazing...thx for sharing honey...:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. spodenki może nie dla mnie, bo za niska jestem a kurtka ok

    OdpowiedzUsuń
  13. też lubię takie spodnie :) Ty wyglądasz w nich rewelacyjnie! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja takich spodni nie posiadam. Buziaki Kochana, poklikane

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastic! I love culottes on you, very chic!
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Looking so stylish!

    xoxo
    www.its-dash.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna kurteczka, klik - choies :)

    Kochana mam prośbę... czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/01/lista-zyczen-czyli-wpado-mi-w-oko-z.html
    Z góry ślicznie dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Tobie w nich bardzo ładnie, mi by pewnie nie pasowały
    rzadko w czym się sobie podobam :/
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Spodnie super sie prezentuja na Tobie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super outfit, wszystko idealnie ze sobą współgra. Sama chętnie bym się zaopatrzyła w taki zestaw! Pozdrawiam :)
    http://aboutbeautybysonia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Spodnie super leżą na Tobie i fajnie wyglądasz, ale ja bym takich nie kupiła nie są w moim stylu :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze ,zostaw linka to Cie chetnie odwiedze i skomentuje :)
obserwacja za obserwacje ,napisz w komentarzu ze to zrobilas /es zawsze sie rewanzuje :)

Thank you guys for all comments <3