avon

Kwiatowy kombinezon..

Zdjeciowo...











 JUMPSUITE / HERE / TUTAJ
BAG / STRADIVARIUS
SANDALS / ZARA
SUNNIES / GUCCI



Stylizacja: Jumpsuite
Co myslicie o kombinezonie?
Osobiscie bardzo przypadl mi do gustu,  przypomina mi tzw.spodnico-spodnie ktore swietowaly swoj triumf kiedy mialam 8lat :)
Pamietam mialam takie granatowe w kwiatki, nic innego nie chcialam ubierac.

Zapraszam na zakupy 

w zwiazku z trwajacymi wyprzedazami mozna kupic fajne ciuchy za maly kesz!!

MILEGO DNIA 
BUZIAKI
XOXO

30 komentarzy:

  1. Kliknęłam w link SheIn :) Poklikasz u mnie w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo do Ciebie pasuje taka stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny zestaw :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, to kombinezon? A ja myślałam, że sukienka! :D Piękny wzór!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, kobieco i genialne zdjęcia do tego :-) Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne ma wzorki, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej, w pierwszej chwili myślałam, że to sukienka! Bardzo fajna alternatywa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. You look lovely dear! Love that print

    Please join the giveaway on my blog
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/07/watermelon-jollychic-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo twarzowy :) ślicznie w nim się prezentujesz, a wygląda jak sukienka :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się ! Pięknie :))
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. prefect jumpsuit for summertime

    http://www.amysfashionblog.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny kombinezon, do twarzy Ci w tych kolorkach :)

    http://lejzita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. U look just fabulous, the entire outfit is so fun and full of colors.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta stylizacja jest przeurocza !!
    Ps. Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się kombinezon jest inny o tych, które już wszędzie są :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się kombinezon jest inny o tych, które już wszędzie są :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny!, chociaż ja wolę kombinezony z szortami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Que guapa estás preciosaaaa!
    besos de susana de piñadelys
    http://pinadelys.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  20. OMG the dress!!! And the place is so pretty ❤

    OdpowiedzUsuń
  21. super chic ><

    theautumnstreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wonderful floral dress!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/2015/07/giveaway-evil-eyetote-bag.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz, extra buty!

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ciekawy kombinezon
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wglądasz :* Wspaniały outfit ^^
    Dziękuje za poklikanie mi w linki :* Robie u Ciebie to samo :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze ,zostaw linka to Cie chetnie odwiedze i skomentuje :)
obserwacja za obserwacje ,napisz w komentarzu ze to zrobilas /es zawsze sie rewanzuje :)

Thank you guys for all comments <3