avon

Spodnie jeansowe..

Spodnie jeansowe nieodzowny element damskiej i meskiej garderoby, ktoz nie ma w swojej szafiel kilku par ( ja mam spora kolekcje).
Od tradycyjnych o prostym kroju, poprzez boyfriendy konczac na tych z poszerzona nogawka i super skinny.
Szczegolnie modne sa tz 'potargance' im wiecej dziur i wytarc maja tym bardziej IN sa!!!

Zestawiamy je ze sportowymi bluzami , eleganckimi koszulami zakietami, doslownie ze wszystkim chyba nie ma innej czesci garderoby ktora mozna uzyc doslownie na wszelkiego rodzaju okazje!!




Moje ulubione typy!!

-boyfriend 

Pockets Bleached Ripped Denim Pant pictures


-skinny z wysokim stanem

High Waist Skinny Jeans pictures


-o prostym kroju koniecznie z ciemnego denimu

Bleached Slim Denim Pant pictures


A JAKIE SA WASZE ULUBIONE KROJE JEANSOW??

KTO MOZE PROSZE O KLIK W LINKI I 


BUZIAKI
XOXO

32 komentarze:

  1. Jak byłam młodsza, zawsze lubiłam nosić dzwony, nawet jak to już DAAWNO nie było modne ^^ Ale teraz od jeansów bardziej wolę zwykle leginsy^^
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowska_Official♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam jeansy!
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam sporą kolekcję jeansów! :) świetny post!
    Recenzje Anzu [klik]

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz rzadko chodzę w jeansach- w szkole wgodniej mi jest w legginsach :))
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam boyfriendy <3

    _______________________________
    fashion minimal style
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. love that flare are coming back

    P.S. My blog has moved to http://www.amysfashionblog.com/blog-home

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak byłam mała to dzwony rządziły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeansy muszą być koneicznie w mojej szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam rurki z wysokim stanem :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wyobrażam sobie życia bez spodni jeansowych :D, najbardziej lubię proste, klasyczne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Me encantan los pantalones de campana!!
    besos de susana de piñadelys
    http://pinadelys.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  12. odkąd pojawiły się rurki inne dla mnie nie istnieją ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię każde, w których wyglądam dobrze :D

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie podobają mi się te spodnie tak szczerze, ale poklikałam :)

    iwbaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj, przepraszam za długą nieobecność, ale to wszystko było wynikiem nadmiarem obowiązków. Chętnie obejrzałam/przeczytałam Twoje posty, których nie widziałam :) A co do pytania: to zdecydowanie rurki :)
    Zapraszam więc do mnie (całkiem inny wygląd bloga, adres no i historia, o której można będzie czytać niebawem) :)
    historia-piorem-pisana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny post :)

    igaablogs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. want the first one!
    http://fetish-tokyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja najbardziej lubię "skinny z wysokim stanem" :)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w baner Sheinside, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Great post and Jeans inspiration!
    Thanks for share it :-)

    Kiss from Swiss,
    Kira

    OdpowiedzUsuń
  20. I love jeans
    Kisses

    www.blackdressinspiration.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Very stylish, so many different looks you can create with denim.

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje ulubione jeansy to ciemne - granatowe lub czarne dzwony ;) Zawsze mi się podobały i nadal je lubię, mimo, że nie są już tak modne jak kiedyś ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. I love boyfriend jeans!!

    www.fashi0n-m0de.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedyś nie mogłam się przekonać, a teraz uwielbiam boyfrendy ;-)
    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze ,zostaw linka to Cie chetnie odwiedze i skomentuje :)
obserwacja za obserwacje ,napisz w komentarzu ze to zrobilas /es zawsze sie rewanzuje :)

Thank you guys for all comments <3