avon

Grey...

Ktoz nie czytal slynnej trylogii, opowiadajacej o losach Anastasi i Pana Greya..powiesc erotyczna, ktorej akcja toczy sie w Seatle.. wreszcie doczekala sie ekranizacji, film weszedl do kin na walentynki.
Przyciagnal tlumy? 
Pewnie tak, bo ktoz nie chcialby zobaczyc filmu po przeczytaniu ksiazki.
Czy warto?
Nie wiem zazwyczaj wszystkie moje przeczytane ksiazki, ktore doczekaly sie ekranizacji mocno mnie zawiodly!!



Oczywiscie tuz po premierze pojawily sie opinie o obejrzanym filmie, i coz powiedzmy sobie szczerze odeszla mi ochota na stanie w kolejce, zeby kupic bilet i walczenie z tlumem w kinowej sali.
Film pewnie obejrze.. ale pozniej!

A jakie sa wasze opinie?
Ktos z was juz widzial ten niby ' fenomen roku'?


IN CZY OUT?
Jakie sa wasze opinie piszcie w komentach jestem ciekawa:)
BUZIAKI
XOXO

27 komentarzy:

  1. ja nie widziałam :)

    ________________________
    sunday's fashion look
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam w kinie na filmie i bardzo mi sie podobał. Książki niestety nie przeczytałam, ale zamierzam to zrobić ;)
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful post, really interesting!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja książki nie czytałam,natomiast czekam aż film trafi to sieci.Koniecznie go obejrzę,a może nawet skuszę się na książkę :)

    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. JA nie czytałam tej książki, czy tam trylogii, nawet nie wiem xd Na film chciałam iść, ale zrezygnowałam, bo nie było już miejsc, a ja nie mam już kasy na bilety^^
    Przeczytałabym książkę, ale muszę czytać 'Lalkę" :./
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowska_Official♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Obejrzałam film i stwierdzam, ze całkiem dobry. Jednak z pewnością ludzie nastawiali się na coś więcej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam i nie zamierzam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie out, ale zależy co kto lubi:)


    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/02/pare-sow-o-piecdziesieciu-twarzach.html

    OdpowiedzUsuń
  9. nie czytałam bo słyszałam wiele negatywnych opinii, co do ekranizacji to też zawsze się zawodzę, książki przekazują o wiele więcej :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. I haven't seen this movie but I've actually heard good things about it.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Film jest według mnie naprawdę dobrym odwzorowaniem książki, mimo tego, że dość ją okroili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. great post dear!!!
    happy monday !
    Xx
    S.
    www.manthroughclothes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. co do książki, to już wyraziłam swoja opinię u siebie :) a film ? pewnie kiedyś obejrzę, jak nie usnę :D

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja własnie wybieram się na ten film do kina w tym tygodniu ;)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  15. Todavia no he visto la película pero el libro si me pareció interesante!
    besos de susana de piñadelys
    http://pinadelys.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  16. bylam, ale bez rewelacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. jeszcze nie widzialam filmu, wybieram sie w przyszly weekend, jakos specjalnie sie nie nastawiam ale z ciekawosci zobacze ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. czytałam trylogie i byłam w kinie :) nie rozumiem ludzi którzy krytykują a nawet nie widzieli... chyba nie wiedzą o co chodzi do końca w tym filmie. Krytykować bo inny krytykują? bo jest znany to trzeba walić hejty? masakra jakaś. Ja osobiście polecam wyjście do kina i obejrzenie filmu;) pewnie niedługo będzie w sieci więc nie trzeba będzie długo czekać;) warto ! a w szczególności z partnerem ! :) hahaha

    OdpowiedzUsuń
  19. I can't wait to see it!

    http://helderschicplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Film oglądałam i nie nudziłam się na nim, muzyka do filmu genialna. Ksiązki nie czytałam, ale rozmawiając z osobami, które pierw przeczytały, a później wybrali się na ekranizację byli zawiedzeni. Podobno ucieli trochę tej książki i pozmieniali różne aspekty.

    OdpowiedzUsuń
  21. czytam dużo, ale trylogii Greya nie czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. mi się podobało :)
    świetny post:)
    zapraszam do mnie, jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj, na pewno się odwdzięczę ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. nie czytałam, nie oglądałam....nie mam parcia na to (:

    OdpowiedzUsuń
  24. You run a Great blog and I love your consistency. Can you try to translate sometime.


    www.buffofcolour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze ,zostaw linka to Cie chetnie odwiedze i skomentuje :)
obserwacja za obserwacje ,napisz w komentarzu ze to zrobilas /es zawsze sie rewanzuje :)

Thank you guys for all comments <3